Renovace a stavba vozů ŠKODA 110 L RALLYE a ŠKODA 120 S RALLYE
- renovujeme vozy Škoda 110 L Rallye a Škoda 120 S
- stavíme kopie vozů Škoda 110 L Rallye a Škoda 120 S
Podívejte se na ukázky naší práce:
Škoda 110 L Rallye, zrenovovaný vůz se závodní historií v AMK Sigma Olomouc, r.v. 1970
Škoda 110 L Rallye - nově postavená kopie
Škoda 120 S, zrenovovaný vůz se závodní historii, r.v. 1973
Škoda 110 L Rallye - nově postavená kopie pro ZAV
Škoda 110 L Rallye - nově postavená kopie továrního vozu AZNP pro ME cestovních vozů v roce 1971
Vozy Škoda 110 L Rallye se vyráběly od r. 1970 pro tehdejší skupinu A 2 1150. Přední sedačky byly anatomické laminátové skořepiny s integrální opěrkou hlavy. Přístrojovou desku doplňovala nástavba tzv. kaplička s elektornickým otáčkoměrem, tlakoměrem a teploměrem oleje. Sportovní volant byl české výroby, průměru 380 mm. Montovala se elektronová kola rozměru 5,5 x 13“ s pneumatikami 165 R 13. Základní změnou vozu Škoda 110 L Rallye proti vozu ve skupině A 1 bylo použití motoru o objemu 1144 ccm s osmikanálovou hlavou válců. Sací potrubí bylo konstruováno pro dva dvojité horizontální karburátory Weber 40 DCOE 2.
Vozy Škoda 120 S se začaly vyrábět v září 1971 a v r. 1972 byl vůz homologován. Škoda 120 S se výbavou a úpravami v podstatě shodoval s typem Škoda 110 L Rallye, odlišnosti spočívaly v motorech a v umístění chladiče v přídi vozu - za předním čelem, oddělěným od zavazadlového prostoru příčkou. Prodejní verze Škoda 120 S s objemem motoru 1173 ccm byla později upravena zvětšením vrtání motoru na objem 1299 ccm. Škoda 120 S se stala předchůdcem typu Škoda 130 RS z hlediska motoru, převodovky a systému chladícího okruhu.
Pro vozy Škoda 110 L Rallye a Škoda 120 S vyrábíme kopie laminátových sedaček, středový tunel pro přídavné elektrické ovladače i kapličku na přístrojovou desku.
Škoda 110 R Coupé